torstai 18. elokuuta 2011

Viva la fiesta, viva la noche, viva los dj's...

Voi että. Syy miksen oo kirjottanu noin vuoteen on se että oon ollu joko kännissä, darrassa tai töissä. Parhaassa tapauksessa kaikkia kolmea samaan aikaan. Koko kesä meni sellaseks juopotteluks ja mässäilyks et oon lihonu ehkä yhen vaatekoon... JESUS CHRIST. Alempaa löytyy myös hirvittävä ongelma joka kaipaa ratkaisua, read on.

Sentää jotai parannusta on tapahtunu viime postauksen jälkee: Oon saanu peräti kaks kertaa (!), ja luojan kiitos tällä kertaa laatu on korvannu määrän eikä toisin päin. Mies vol.1: suomenruotsalainen jenkkifudiksenpelaaja, huhhuh. Otin sen mun ja S:n kesähaasteen (aka "rakastellaan missä vaan") sitte nii tosissani et kävin painaa sitä jossai sen pihametikössä ku sillä oli avaimet hukkunu ja piti oottaa sen kämppiksen kotiinpaluuta... Lämpimän suihkun jälkee sain sitte revanssin iha vuoteessaki, ku oli se metsäseksi sen verran kömpelöö... Saatto mut kyl aamulla bussipysäkille mut ei pyytäny numeroo. Tunnelma oli ehkä jotenki kiusaantunu, wonder why... (METSÄ?!?!?!).
Mies vol.2 oli ihan toista maata, söpö ja törkeen rikas. Makso taksin, teki aamulla aamupalaa ja heitti autolla himaan. Tunnelma vaa vähä latistu ku paljastu et oon muuttamas elokuun lopus Turkuun. Ei treffejä.

Nii. Mä muutan Turkuun, sain sielt opiskelupaikan. Ihana miespuolinen työkaverini lohdutteli kyllä sillä, että "eiköhän siel Turussaki oo ihan kivoja poikia".  No ainaki mul on iha mahtava asunto tiedossa, 20 metrin kävelly Auran rantaa, Martin kaupunginosassa.=) Oon aika tosi ilonen.=)

Huomenna vika duunipäivä ja sitte juhlii E:n ja sen ihan liian hyvännäkösen kaveripojan kans. Lauantaina vietetään kavereitte kaa mun virallisii läksiäisii, eka Tapastaan napsii herkkuja ja sitte Kokomoon humppaamaa. Kauheeta ku menee taas dokaamiseks ja mässäilyks koko viikonloppu, mut kavereitten vuoks mitä vaan.:D

Nyt vihdoin seuraa se kauhistuttava VIIKONLOPUN DILEMMA: Tapasin viime perjantaina Summer Heatissa ihan sairaan, siis ihan älyttömän hyvännäkösen pojan. Se pyys mun numeron ja vannotti että me nähtäis jossai baarissa seuraavana päivänä. No näin ei kuitenkaa käyny, mutta tekstailtiin kuitenki sekä perjantai- että lauantaiyönä. Ehdotin sille että tehtäis jotai kivaa joku ilta täl viikolla, ja (oletettavasti?) sain myöntävän vastauksen. No nyt pohdin et voinko soittaa sille huomenna joskus iltapäivällä ja kysyy onks se lähös illal minnekää. Jos joku lukee tän ajoissa niin pliis, I need some guidance!

Huh: Onneks huomenna tosiaan vika työpäivä. Ei enää ikinä tarvii tylsyyden takii yrittää opetella tekee kuvioita cappuccinon vaahtoon.... Ei sillä et oisin muuta saanu aikaan ku jotai pakaroiden näköstä.:D


HYI. MUN MIELI JUST ASSOSIOI AMERIKKALAISEN JALKAPALLON PELAAJAT JA METSÄN SIIHEN JOHN IRWINGIN KAIKKI ISÄNI HOTELLIT -ROMAANIN KOHTAUKSEEN. YÄK.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti