tiistai 14. kesäkuuta 2011

Suursiivous

Siivosin tänään ekaa kertaa ties kuinka pitkään aikaan. Joskus kauan sitten päätin etten siivoa ennen pääsykokeita. Niistäkin on jo kaks viikkoa. Hyh.
Löysin pienen siniturkoosin laatan joka oli irronnut uima-altaan pohjasta kun oltiin Eksän kanssa lomalla sen kotimaassa viime kesänä. Mä olin tuonut sen matkamuistoksi kotiin asti.
Mä seisoin keittiön avatun roskiksen edessä monta minuuttia vaan tuijottaen sitä laattaa ja hymyillen. Mietiskelin siinä kaikkia hyviä muistoja mitä siihen lomaan liittyi, laskin muiston varovasti roskikseen ja työnsin roskiksen kiinni. Tuli aika hyvä olo.


Kun hain peitot ja tyynyt parvekkeelta tuulettumasta ja aloin vetää lakanoita niiden päälle, tajusin että kaks peittoa sinkun sängyssä on ehkä liikaa. Mä keksin jo jonkun hyvän syyn sille miksi petasin ne molemmat, mutta ehdin jo unohtaa. Olkoot siellä, ehin jo laittaa lakanat molempiin. Eksän kuva puhelimen taustakuvana taitaa kuitenkin nyt mennä vaihtoon. Siihenkin on niin tottunut että tajusin vasta nyt että se ei vaan oikein sovi enää.

Mulla ei oikeastaan oo ollenkaan ikävä sitä enää. Se on vaan sellanen hyvä muisto, jota voi välillä miettiä, vähän niinku se lomamatkaki. On aika hyvä olo.

2 kommenttia:

  1. Heipä hei! :)

    Tykkään blogistasi ihan hurjasti. Kirjoitat kivasti ja todella hyvästä/hyvistä aiheista!

    I'm gonna stay tuned!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!:)
    Ehdin jo ajatella ettei tätä lue kukaan, toi todella piristi.:)

    VastaaPoista